2009. május 7., csütörtök

Virág-zűr

Az úgy kezdődött, hogy G-nek ajándékoztam egy marék virág-palántát, mondván, ezekből legényrózsa lesz. Mivel neki ez a név semmit sem mondott, elkezdett keresgélni a neten. Ebből aztán lett egy őrült kavarodás, csak a móka kedvéért ide írom Nektek ezt a zűrzavart. S komolyan mondom, kíváncsi lennék, /ha nem vagytok lusták/ megírhatnátok már, hogy ezeket a virágokat Ti hogyan, milyen néven ismeritek ? 


1. Ezt ismerem én legényrózsának, de most kiderült, törpe nebáncsvirágnak is hívják. Rengeteg színben és 
 szimpla szirommal is létezik.



2. Ezt én szabadföldi pistikének ismerem, de erre hallottam már a vizifuxia nevet is. Most olvastam, hívják 
 törpe nebáncsvirágnak is.


  3. Ezt én szobában tartható pistikének ismertem, de állítólag erre is mondják, hogy vizifuxia.  





4. Ezek „rendes” fuxiák – csak így, minden megkülönböztetés nélkül, rengeteg variációja van. 
  

5. Ezt én cinniának ismerem, de most kiderült, hívják legényrózsának és rézvirágnak is. 

Na, most aztán mindenki hívja úgy a kis virágait, ahogy akarja  :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése