2014. május 9., péntek

Gyógynövényeim



Megkezdődött a szezon – már ami a gyógynövények gyűjtését illeti….
Tegnap megszedtem a bodzát – teának is és szörpnek is, és gyanítom még ma is hozzá-szedek egy adagot. (Fényképezőt nem vittem, elég volt a szatyrokkal bajlódni. Ezek most nem saját képek.)
 


 Szedtem 

 
tejoltó galajt

 
lucernát

akácot

keskenylevelű (lándzsás) útifüvet

kerek repkényt

és egy jó nagy adag galagonya virágot


és elbódultam a tücsökmuzsikától…

(Ő az, akinek nemrég kintjártamkor lefényképeztem a földbe vájt rejtekhelyét...) Egyszerűen hihetetlen, hogy ezek az apróságok milyen intenzíven, mekkora hangerővel tudnak muzsikálni.
Jó volt kint. (= Gyükésben) Mint mindig. Még mindig nagyon hiányzik Lili....



Itt egy gyógynövényes videó annak, akit érdekel a téma…. Habár szerintem egy jó növényhatározó az igazi segítség.



Itt is van még néhány szép természetet bemutató videó:


Képek innen:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése