2017. január 5., csütörtök

Számomra valahol itt kezdődnek a csodák

No, lazítsunk egy picit a tegnapi "nehéz" téma után....
Pár napja láttam/hallottam a tévében – rákerestem, s hamar kiderült: megint nem én fedeztem fel elsőként. Jóval  régebbi felvételeket is találtam róla …Szóval bocs attól, akinek a "könyökén jönne ki".... 

Alma Deutscher-ről van szó.
A youtube-ba csak be kell ütni a nevét és máris számtalan videója látható.
Nem tudom, ki hogy van vele, én ilyesmiket látva/hallva tökéletesen értetlenül állok és nem lelem a „hogyan lehetséges ez ?”-re a választ.
(Igeeen, tudom/látom, vannak más csodagyerekek is, de én most kifejezetten ezt a kis  csodatündért néztem-kerestem...)

Ez egy 2016-os video:
 


Nektek pl. ezt látva, nem fordul meg a fejetekben, hogy valami "más bolygóról" érkeznek ezek a "csoda-emberek" ? Mert az ilyesféle fantasztikus tehetség számomra  valamiképp nem egészen érthető/magyarázható egyszerűen "gyakorlással"..... Több videó van fent, pl. ha megnézel egy olyant, ahol beszél is - ez NEM egy 11 éves gyerek szövege, stílusa (Én hallottam a TV-ben nyilatkozni, azért merem ezt mondani.)
A szememben ez a kicsi lány afféle "zenei-kis-leonardo" - még ha más művészeti ágban is. Már pedig az "öreg" szerintem magasan az "emberi" jelző fölött állt. Szoktam gondolni, hogy valahonnan innen eredhet az "istenek" létének kitalálása. Köztünk élnek, közénk érkeznek (?) olyanon lények, akik külsőre ugyan hasonlítanak hozzánk, de szellemi szinten egy más világból jönnek. Aztán régen annyira nem értették ezt, hogy mivel megmagyarázhatatlan volt, csodálni, majd imádni kezdték....                   

(Hmmmm....Látom, már megint olyan mondatot írtam le, amin lehet vitatkozni...Nem baj...)


3 megjegyzés:

  1. Ha csak addig gondolkodom, hogy agyunk 10%-át használjuk (ki), akkor nem.

    VálaszTörlés
  2. Tudom, javíthatatlan vagyok: mert csak az motoszkál bennem, hogy:
    miért ? hogyan? lehetségesek efféle csodák...Mert ugye a "csak" nem jó válasz.
    És megmagyarázni a dolgot senki se tudja.

    VálaszTörlés