2017. augusztus 17., csütörtök

Lakóbusz



Tudom, hogy hülyeség, de mégis néha olyan jó játszani a gondolattal…. Ha lenne, ha esetleg talántán mégicsak lenne újjászületés és valaki figyelembe is venné az ember vágyait, akkor nekem lenne néhány….

A hegyitehenészlány-ságról már írtam, de mivel tegnap láttam a tévében egy filmet, újra eszembe jutott, hogy mennyire szeretnék lakókocsiban élve világot járni. (Gyanítom valahol már írtam erről is, de lusta vagyok visszakeresni.)
Most aztán beütöttem a gugli-keresőbe, hogy „lakóbuszok” és nem fogjátok elhinni, mi jött ki elsőre!
Ez az oldal:
Feltételek, árak:
- minimum bérlési idő 7 nap
- 100.000.- HUF / nap vagy € 330 Euro / nap
- kaució 1.000.000.- HUF vagy € 3.300.- Euro vagy ennek megfelelő értékben autó, amivel érkeznek.
Akit érdekel, nézze meg a képgalériát. Álooooooooooom…..



Namármost a második gondolatom az volt, hogy ha ez magyar nyelven fent van a neten, akkor azt jelenti, van rá Magyarországon is igény…
Itt aztán a gondolataimat lestoppoltam – és visszatértem oda, hogy majd a következő életemben….

Írni fogok egy cetlit a vágyaimról, a markomba szorítom  és kérni  fogom az örököseimet, hogy azzal együtt küldjenek a másvilágra…

9 megjegyzés:

  1. Évek óta tervezzük egy lakóautóval Svájc-Franciao. a Földközi-tenger partja mentén - Spanyolo.-Portugália. Csak pénzre és időre lenne szükségünk a megvalósításhoz. :-) Majd a következő életünkben..?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó, majd foglalok nektek parkolóhelyet. Szeretném, ha legalább ott közelebb lehetnénk egymáshoz :-)

      Törlés
  2. Jó nektek, hogy már a következő éleletekre terveztek. Az áron az én szemem is fennakadt, valahol érthető persze,

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hidd el, van, akinek ez nem probléma Magyarországon.Szerintem nem is egy van ilyen.De sajna, semmi remény arra, hogy a világ jó irányba változzon - s ha kipusztulunk, meg is érdemeljük.

      Törlés
  3. Akinek erre "fussssa" az nem az utolsót adja...talán meg is veheti ,megteheti... NEM gondoljátok????
    Magyarországon is vannak curva gazdagok... valamit vagy jó csinálnak, vagy mi rosszul....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "Igen" - az első, meg a második mondatodra is a válaszom....

      Törlés
  4. áááááá, én nem, nem szeretnék ekkora járművel lavírozni a szűk parkolóhelyeken :D

    Egyszer voltam ilyen lakóbuszban, kiállításon, ámultam hogy mennyi mindent bele tudnak préselni abba a csepp területbe...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem azért valahogy elboldogulnál vele :-) (Mellesleg C kategóriás jogisi elég hozzá)
      És valóban, a filmben látottak alapján mondom, akár egy életen át is el lehetne laki ilyesféle szuper-lakókocsiban.

      Törlés